Nagrodzeni

W tym kwartale lista uhonorowanych nagrodami  uczestników naszych szkoleń przedstawia się następująco:
Hubert Sarpata, z Mikołajek – uczestnik kursu z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego uczestnika
Ilona Wierzbicka, z Andrychowa – uczestniczka warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najzdolniejszego uczestnika
Witold Czapski, z Dudnik – uczestnik kursu z kierowania projektami – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Samanta Wierzbicka, z Gdańska – uczestniczka warsztatu z kierowania projektami – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Szymon Karbownik, z Wrocławia – uczestnik warsztatu z efektywności osobistej – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Sylwia Kotlinowska, z Międzyrzecza – uczestniczka treningu z kierowania projektami – tytuł najsympatyczniejszego pracownika
Julian Wojciechowski, z Jedrzejowa – uczestnik warsztatu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najmilszego klienta
Beata Czapska, z Spały – uczestniczka treningu z zarządzania zmianą – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
Stefan Surdyk, z Mikołajek – uczestnik warsztatu z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Celina Łodyga, z Będzina – uczestniczka warsztatu z efektywności osobistej – tytuł najszybciej uczącego się pracownika
Witold Elfarty, z Chorzowa – uczestnik treningu z negocjacji – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów uczestnika
Natasza Godlewska, z Szczecina – uczestniczka kursu z finansów dla nie finansistów – tytuł najmilszego uczestnika
Czesław Dyduch, z Gdańska – uczestnik warsztatu z finansów dla nie finansistów – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Oliwia Lutosławska, z Lublina – uczestniczka warsztatu z negocjacji – tytuł najszybciej uczącego się pracownika

Dodaj komentarz