Wylosowane szkolenia ze sprzedaży

  • Fin24pl – rozwiązania do uruchomienia platformy transakcyjnej z innowacyjnym systemem do potwierdzania tożsamości, akceptacji umów i transakcji
  • FONline – mobilny serwis e-usług dla transportu i bazy noclegowej
  • Gdański Park Naukowo-Technologiczny – III Etap – warsztaty z konfliktów
  • modernizacyjne e-usługi szansą na unowocześnienie kapitału ludzkiego branży medycznej – treningi ze stresu i bezpłatne szkolenia interpersonalne
  • Innowacyjność nowego wzoru użytkowego w parze z ekologią – szkolenia ze stresu
  • Szkolenia Dla Przedstawicieli Medycznych – szkolenia miekkie i dodatkowo szkolenia z obslugi klienta
  • Inteligentny system Informacyjny dla Globalnego Monitoringu, Detekcji i Identyfikacji Zagrożeń (INSIGMA)
  • cyfrowa platforma promocyjna oparta o moduł sztucznej inteligencji, przeznaczona dla podmiotów branży e-commerce, zwiększająca konwersję i przychody w e-handlu podmiotów zewnętrznych – treningi negocjacyjne
  • Katalizatory do rozkładu podtlenku azotu – warsztaty sprzedażowe
  • Konfigurator iHome –
  • Lotnicza struktura Fotogrametryczna – LPF – szkolenia negocjacyjne
  • Nowa E-usługa dostępu do standaryzowanej bazy danych produktów
  • Nowe kompaktowane materiały rafinujące i izolacyjne dla odlewnictwa metali – treningi z zarządzania projektem
  • Nowy wzór stołu źródłem wzrostu konkurencyjności firmy K-Lamin – treningi z obslugi klienta
  • P4B – automatyczna platforma zdalna wyszukiwania i weryfikacji kontrahentów polskich i europejskich – szkolenia HR
  • Pakiet e-usług do badania użyteczności stron internetowych
  • Plan rozwoju importu podstawą rozwoju działalności firmy INSEVIA Sp z oo – szkolenia miekkie
  • polskadladziecicompl-stworzenie wirutalnej wyszukiwarki wyjazdów dla rodzin z dziećmi w Polsce – szkolenia ze stresu
  • poznajomoscipl – cyfrowa koncepcja marketingu afiliacyjnego generacji Web30
  • Pozyskiwanie i realizacja zleceń usług montażu elektronicznego przy wykorzystaniu kooperacji przedsiębiorstw i automatyzacji platformy elektronicznej – szkolenia biznesowe
  • R24compl – zbudowanie wielozadaniowego mobilnego systemu rezerwacji wizyt w punktach usługowych – szkolenia sprzedażowe
  • Rozpoczęcie importu usług przed EURO 2012
  • skok technologiczny przedsiębiorstwa BeClever Sp z oo poprzez import – szkolenia z zarządzania projektem
  • unowocześnienie działalności importowej firmy Gumex poprzez plan intensyfikacji importu
  • unowocześnienie działalności importowej spółki poprzez opracowanie koncepcji dynamizacji importu – szkolenia pracownicze
  • skok technologiczny Firmy DataConsult dzięki implementacji modelu B2B
  • rozwój firmy SILVEST SA poprzez pozyskanie inwestorów zewnętrznych – treningi biznesowe
  • unowocześnienie spółki poprzez uruchomienie importu w zakresie suplementów diety
  • Sportuptv – wdrożenie cyfrowego serwisu sportowego typu wideo na życzenie – warsztaty HR
  • Tele-Choice – nowoczesna e-usługa ułatwiająca wybór oferty Telekomunikacyjnej
  • TRANSFER WIEDZY I metodyki DO PRZEDSIĘBIORSTW NA TERENIE POLSKI – szkolenia z komunikacji
  • Uzyskanie międzynarodowej ochrony własności przemysłowej dla wynalazku: Podnośnik deski sedesowej i obrotowy siłownik sprężynowy – szkolenia z kreatywności
  • Uzyskanie ochrony patentowej na terenie Polski oraz komercjalizacja wynalazku pt: „Czujnik rezonansowy” opracowany w Instytucie Immunologii i Terapii Doświadczalnej Polskiej Akademii Nauk przez pracowników naukowych A Gamian, J Rybka, T Gotszalk, J
  • Wejście TORSEED SA na zagraniczne rynki, na podstawie opracowanego harmonogramu ekspansji eksportu – szkolenia z delegowania
  • Wirtualny sommelier – zbudowanie e-usług i produktów cyfrowych w oparciu o platformę lifestylową – warsztaty miekkie
  • Wykorzystanie wysokogradientowej separacji magnetycznej do optymalizacji spalania w kotłowniach olejowych i gazowych
  • Wyposażenie w sprzęt i materiały biurowe Instytucji Pośredniczącej w MG – szkolenia pracownicze
  • Wystawienie eksponatów – produktów ( okien i drzwi drewnianych ) na rynku zagranicznym – treningi menedżerskie
  • nabycie i wdrożenie narzędzia informatycznego B2B – Informatycznego Sytemu Relacji z Klientem E-VECTOR
  • nabycie i implementacja wielopoziomowego projektu ONETASK usprawniającego procesy wymiany informacji pomiędzy firmą Netizens i klientami – szkolenia z obslugi klienta
  • pozyskanie usług doradczych dla opracowania harmonogramu rozwoju importu firmy GUM Sp z oo – warsztaty z asertywności}
  • Reklamy

    Skomentuj

    Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

    Logo WordPress.com

    Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Google+

    Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie z Twittera

    Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Facebooku

    Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

    Connecting to %s