Symulacje team building – wyróżnieni kursanci

Naszym poniżej wymienionym klientom bardzo składamy wyrazy wdzięczności (a ponadto przesyłamy wymienione poniżej upominki) za włożony wysiłek na rozwiązanie testu badawczego, który realizowali nasi facilitatorzy Kacper Cioch, Bonifacy Wielowieyski, Kuba Obrębski i Anatol Drewnowski na szkoleniu Sudeckie Inscenizacyjne Warsztaty Integracyjne

  • Leokadiusz Stachewicz, Projektant stron internetowych (webmaster) , Tychy, otrzymuje kupon na moduł coachingowy „Zarządzanie: motywowanie podległego zespołu.” lub wybraną naszą grę szkoleniową i wydawnictwo „Dzieci z zaburzeniami łączonymi Trudne ścieżki rozwoju”
  • Bazyl Marcinkowski, Dziennikarz, Baborów, otrzymuje kupon na program e-learning „tworzenie marki” lub warsztat komunikacji i współpracy a także książkę „Hybryda Pismo Artystyczno-Literackie Stowarzyszenia Twórczego POLART Nr 22/2013”
  • Ireneusz Dobrzański, Automatyk sterowania ruchem kolejowym, Słupsk, zapraszamy gratisowo na program e-learning „Stres: skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie a dodatkowo publikację „Historia wychowania, t. 2”
  • Tadeusz Dudek, Prokurator, Miedziana Góra, przyznajemy darmowy wstęp na kurs dofinansowany „Ms project – podstawy zarządzania projektami” lub spotkanie firmowe a ponadto książkę „”Wesele”. W kręgu mitów polskich”
  • Emil Oborski, Kasjer handlowy, Liniewo, zapraszamy gratisowo na trening „Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane” lub spotkanie firmowe plus publikację „Determinanty readaptacji społecznej skazanych”
  • Walenty Cichoń, Audiolog, Stara Biała, dostaje od nas zaproszenie na warsztat zamknięty „Asystentka – partner w zarządzaniu” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie oraz książkę „Przemoc i mobbing w szkole, w domu, w miejscu pracy”
  • Damian Szczytko, Broker reasekuracyjny, Rypin, wygrywa bilet na szkolenie „Twórcze rozwiązywanie problemów w zespole” lub wyjazd team building i książkę „Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo (dez)informacyjne”
  • Reklamy

    Skomentuj

    Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

    Logo WordPress.com

    Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Google+

    Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie z Twittera

    Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Facebooku

    Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

    Connecting to %s